Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 86 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Herní webový portál - objektové programování
Hůla, Vladimír ; Galáž, Zoltán (oponent) ; Povoda, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací programové struktury herního webového portálu. Tento webový portál bude sloužit jako komunikační a informační centrum, které hráčům usnadní vzájemnou koordinaci a umožní jim získávat nové zkušenosti. V práci je proveden rozbor potřeb hráčů, již existujících řešení a jejich nedostatků. Z výsledků toho rozboru jsou navrženy jednotlivé funkce portálu. Realizace nejdůležitějších částí portálu byla popsána, implementace těchto částí byla zhodnocena a případně bylo navrženo, jak danou část vylepšit. V závěru práce bylo navrženo několik funkcionalit o které by se mohl portál v budoucnu rozšířit.
Grafické uživatelské rozhraní rekonfigurovatelného zpětného překladače
Jánský, Jiří ; Zemek, Petr (oponent) ; Matula, Peter (vedoucí práce)
P { margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 150%; widows: 2; orphans: 2; }P.western { font-family: "Times New Roman",serif; font-size: 11pt; }P.cjk { font-family: "Times New Roman",serif; font-size: 11pt; }P.ctl { font-family: "Times New Roman",serif; font-size: 12pt; } Práce se zabývá vytvářením grafického rozhraní pro zpětný překladač projektu Lissom, jenž je řízen z příkazové řádky. Jeho ovládáním překladač produkuje přeložený kód a grafu volání funkcí a kontroly toku. Zmíněné výstupy překladače zobrazuje, funkčně spojuje a jednotlivým reprezentacím výstupu přidává užitečné funkce.
Generování informačního systému
Voborník, Petr ; Jirák, Ota (oponent) ; Ruttkay, Ladislav (vedoucí práce)
Práce stanovuje požadavky pro implementaci generátoru informačních systémů. Zaobírá se nalezením společných prvků informačních systémů. Dále specifikuje požadavky na zápis konceptuálního modelu. Pokračuje popisem obecného uživatelského pohledu na systémy. Na základě zmíněných analýz jsou vybrány implementační technologie a navrhnuta architektura generovaných systémů.  Generované systémy jsou navrženy tak, aby poskytovaly základní operace pro práci s položkami systému. Mimo to jsou diskutovány různé způsoby generování kódu. Je navržen metamodel pro uchování konceptuálního modelu systému a jsou diskutovány jeho možné zápisy. Nakonec jsou popsány problémy, které musí řešit generátor při generování kódu.
Analýza a návrh informačního systému pro správu podniku
Reniers, Petr ; Biel, Libor (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
S příchodem informačních technologií se začínaly objevovat nové typy webových aplikací a systémů, které byly vytvořené na standardních technologiích, a proto jsou dostupné na většině uživatelských počítačů. Bez těchto systémů si v dnešní době nedokážeme podniky a svět ani představit. Mezi podniky, uživateli a vývojáři si získali velkou oblibu a jsou vyvíjeny jak pro internetové aplikace, tak i pro firemní intranetové aplikace. Vzhledem k příchodu objektově orientovaného návrhu a návrhových vzorů je důležité si tyto moderní vývojové nástroje otestovat na vývoji informačního systému a analyzovat dnešní situaci na trhu s informačními systémy pro malé podniky. Právě touto problematikou se zabývá tato práce. Vyvíjím informační systém pro správu podniku, který slouží k lepší přehlednosti, správě firem, snížení nákladů a zvýšení zisku.
Studie uživatelského rozhraní pro zadávání jídel
Kratochvílová, Marie ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce dokumentuje vývoj aplikace pro jednoduchý a intuitivní výběr a zadávání jídel. Práce přibližuje jednotlivé etapy vývoje aplikace od analýzy existujících aplikací, přes specifikaci požadavků potencionálních uživatelů a návrhů prototypů rozhraní či samotnou implementaci až po testování. Popisuje výběr technologie pro implementaci aplikace. Výsledkem práce je elegantní, rychlá a intuitivní aplikace.
Editor videa
Homola, Miloš ; Navrátil, Jan (oponent) ; Juránek, Roman (vedoucí práce)
Ve své práci se z počátku věnuji teoretické problematice editace videa. Nejprve je objasněna základní terminologie, poté se pozornost upírá k historické analogové editaci a následně i moderní editaci digitální. Zde není opomenuta velmi zajímavá historie vývoje tohoto oboru, popsána je struktura aplikací pro editaci videa jak je známe dnes. Shrnuty jsou také nejpoužívanější digitální formáty. V dalších kapitolách je pozornost věnována návrhu jednoduchého editoru videa. Jsou stručně popsány použité technologie s odůvodněním výběru. Výsledkem práce je knihovna poskytující nástroje pro editaci videa, které jsou demonstrovány v ukázkové aplikaci.
Příklady metaprogramování v C++
Kuklínek, Lukáš ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o metaprogramování v jazyce C++. Obsahuje přehledovou část zaměřenou na metaprogramování obecně a dále sadu příkladů demonstrujících různé techniky podporující metaprogramování v C++ s důrazem na nové vlastnosti nadcházející verze normy, zatím zvané C++0x. Příklady ukazují použití šablon s proměnným počtem parametrů, jejich výpočetní sílu, staticky polymorfní generování kódu a také obecnou implementaci několika návrhových vzorů.
Osobní plánovač financí pro OS Android
Odstrčilík, Martin ; Jaroš, Jiří (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit aplikaci k osobnímu plánování financí pro platformu Android. Taková aplikace by měla nabízet jejím uživatelům možnost zaznamenávat transakce, které reprezentují tok peněz, a tyto transakce uživateli prezentovat formou přehledů. Pomocí nich by pak uživatel měl nabýt kontroly nad jeho financemi. Práce je zaměřená také na tvorbu uživatelského rozhraní, který by mělo být intuitivní a působit moderně. Obsahem práce je také analýza existujících plánovačů osobních financí pro přední mobilní platformy iOS a Android, která je jako cílová platforma detailně popsána skrz její historii až po možnosti vývoje aplikací. Nedílnou součástí práce je také návrh, implementace a testování aplikace. Výsledkem celého snažení je funkční a nenáročný osobní plánovač financí pro mobilní zařízení poháněná Androidem.
Generování zdrojových kódů aplikací pomocí návrhových vzorů
Hanák, František ; Malinka, Kamil (oponent) ; Jurnečka, Peter (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá generováním zdrojových kódů aplikací pomocí návrhových vzorů. Práce popisuje problematiku specifikace návrhových vzorů a jejich užití při generování kódů aplikací. Podstatná část práce se věnuje popisu návrhových vzorů, jejich dělení, účelu použití, ale i způsobům specifikace vzorů. Detailně popisuje nejčastěji používané formální specifikace návrhových vzorů, jejich možnosti využití při generování kódu a návrh algoritmu pro vyhledání podobných struktur vzorů ve zdrojovém kódu.
Evidenční systém se šablonami
Šesták, Pavel ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Cílem této práce byla tvorba webového informačního systému, který slouží pro evidenci materiálů, dokumentů a generování výstupních dokumentů pro zákazníka. Aplikace byla rozdělena na klienta a server, kde server byl implementován pomocí C# ASP.NET Core 3.1 a klientská část pomocí frameworku React ve spojení s knihovnou Redux. Komunikace mezi klienty byla realizována pomocí websocketu knihovnou signalR. Serverová část aplikace byla následně testována automatickými testy. Klientská část byla testována podle diagramu případu užití. Při implementaci byl kladen důraz na využití generických tříd pro zjednodušení testovatelnosti a snazší možnosti rozšiřitelnosti celého systému. Informační systém je nasazen na firemním serveru v rámci IIS a testován na reálných uživatelích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 86 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.